astra
Auto

Astara toruje drogę jako pierwsza firma motoryzacyjna w Polskiej Organizacji Reklamodawców

Astara, oficjalny dystrybutor marek Isuzu, Mitsubishi Motors i Nissana w Polsce, dołączyła do grona członków Polskiej Organizacji Reklamodawców

Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.

Polska Organizacja Reklamodawców powstała jako związek pracodawców mający na celu integrację i reprezentację środowiska reklamodawców w Polsce. Instytucja stwarza przestrzeń, w której marketerzy mogą się zrzeszać, dzielić wyzwaniami oraz znajdować pole do wypracowywania wspólnych rozwiązań i podnoszenia standardów rynku. Misją organizacji jest podejmowanie działań przyczyniających się do budowania efektywnej i odpowiedzialnej komunikacji marketingowej, co wpisuje się w strategię rozwoju firmy Astara w Polsce.

Strategiczna rola partnerstwa

Dzięki współpracy z POR i dostępowi do najnowszych rozwiązań, Astara w Polsce w jeszcze większym stopniu będzie tworzyć kampanie dostosowane do współczesnych oczekiwań konsumentów, jednocześnie działając na rzecz transparentności i etyki w komunikacji z klientami.

Jak podkreśla Łukasz Wójcik, Head of Marketing & PR w polskim oddziale firmy Astara: „Wierzymy, że współpraca z Polską Organizacją Reklamodawców pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować nasze cele w zakresie marketingu i promocji, a także dzielić się dobrymi praktykami i rozwiązaniami w tym zakresie. Chcemy przyczyniać się do kreowania standardów etycznych w komunikacji branży motoryzacyjnej, a także tworzyć i wykorzystywać nowe narzędzia i zasoby, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów”.

Dołączenie do grona Polskiej Organizacji Reklamodawców firmy reprezentującej branżę motoryzacyjną, jaką jest Astara, wprowadza nową perspektywę do działań instytucji. Zarówno zarząd, jak i rada POR, składające się z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem marketingowym z różnych sektorów, mogą teraz czerpać z wiedzy i doświadczenia firmy dynamicznie rozwijającej się w sektorze motoryzacyjnym.

Anna Dzierzędzka, Prezes POR, tak podsumowała nawiązanie partnerstwa: „Dzięki obecności Astary POR zyskuje reprezentację jednej z kluczowych branż, co pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i wzmacniać synergię działań między sektorem motoryzacyjnym a szeroko pojętym marketingiem. Zależy nam, aby wszystko, co dzieje się w świecie marketingowym w Polsce, było maksymalnie efektywne dla naszych biznesów. Chcemy dbać o najwyższe standardy w komunikacji, a także o odpowiedzialność społeczną. Cieszy nas, że dołącza do nas kolejna firma, dla której są to priorytety”.

Więcej informacji na temat marek reprezentowanych przez firmę Astara w Polsce można odnaleźć na stronach internetowych: www.isuzu.com.plwww.mitsubishi.pl oraz www.nissan.pl.

___________________________________________________________________________________

Astara: the Open Mobility Company

Jesteśmy przedsiębiorstwem działającym w obszarze mobilności, mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój.

Z obrotami, które w 2023 roku przekroczyły 5,2 miliarda euro, z zespołem 3000 pracowników reprezentujących niemal 50 narodowości w 19 krajach i na 3 kontynentach (w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej), Astara oferuje kompleksowy ekosystem mobilności, obejmujący opcje zakupu, subskrypcji, car-sharingu i doradztwa, poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara.

Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *